barnvakt och annat trevligt

hejsan

började dagen med att gå till huddinge gymnasium för att lämna in nemos dagis papper på vägen dit ringde jessica och frågade om hon fick komma förbi såklart så hon tvättade lite här så åt vi frukost och även lunch sen gick hon hem på engång för mina barn var så trötta och har så svårt och sova när det är andra här. så dom somnade nästan på engång och sen efter en stund även nemo då vilade jag oxå.
jessica kom tillbaka vid typ tre och lämnade wilma för jag skulle passa henne hon var så snäll så hon bajsade och åt inte så mycket mer hihi. lite senare kom gustav och jonis förbi sabina var hemma och städade kul med sällskap.
och förseten så jobbade jag 9tim igår så nu blir det pengar. men nu sover nemo.
och nu är det mycket den här veckan

tisdag: dagis och till kyrkan (mari och barnen kanske kommer)
onsdag: dagis och handla fika i centrum med sabina (till kalaset på lör)
torsdag: dagis inget annat bestämt än men det blir alltid nåt kul
fredag: städa
lördag: TINDRA 2år och kalas för familjen

ska försöka slå in presenterna idag om nicole och tindra vill somna kommer knappt ihåg vad man har köpt jag har ju köpt lite då och då. annars får jag väl slå in dom på tors när jag inte har nåt inbokat hihi.

men vi hörs imorgon
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0