huddinge centrum

hejsan

nu kom jag precis hem har varit ihuddinge centrum med mia allså leos mamma.
men först av allt gick vi till sabina imorse för att sedan gå till dagis tillsammans mycket kul nu när jonis börjar sen gick jag hem byte vagn ner till mia där fick man en kopp kaffe kul och fika med nån tråkigt och sitta själv sen mot centrum köpte dom sista presenterna till tindra och nemo till tindra en bamse tröja och nemo två byxor han behöver mycket nu till dagis.
sen så kanske jag får jobb på food market ihuddinge inte säkert men skulle va riktigt kul. och snart är det helg får man se vad man hittar på då alla jobbar ju typ men nåt lär det väl bli.
nu ska jag vill när nemo sover.

puss

Kommentarer
Postat av: sabina

jag tycker att det ska bli så kul att nemo börjar på samma avdelning som jonis! :) och att de kan leka med tindra på dagarna oxå! kunde ju inte blivit bättre! sen kan vi ju hämta varandras barn oxå! ;) hihi

2008-08-21 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0