orkade inte igår

godmorgon

nu har jag vaknat vart lite sov morgon iallafall.
men var så mycket igår och sen när det vart lungt orkade jag inte skriva men först var vi på såpbubble fest på dagis jessica och wilma var med oxå barnen sjöng oså sen fick dom blåsa på olika stationer det var kul och mycket lek oxå där åt vi även pastasallad mysigt. gick hem jessica följde med men var inte kvar så länge men kul iallafall.
vid halv tre tiden åkte jag jessica felipe wilma och nemo till ikea mysigt men wilma gnällde lite så vart bara en liten stund där.
pernilla var snäll och passade nicole och tindra dom var icentrum. tack pernilla jätte snällt
sen kom vi hem ifrån ikea och med där ifrån kom en

pall till badrumet
salladsbestik
salladskål
handdukar
och ett blåt lyss spöke

sen vart det bara att laga middag vart kyckling och ris mycket gott vart det. på kvällen kom sabina hit vi hade jätte trevligt nicole och tindra var vakna men tindra somnade innan filmen började som vi skulle se på den började 21. nicole var vaken och somnade typ en kvart innan sabina gick. men nu sover hon fortfarande sabina hade med sig svull mycket smarrigt.
idag ska vi träffa mickan robin och leo dom ska komma hit ska bli kul mamma kommer även förbi och ska hjälpa mig att fylla i lite papper till dagis som ska in på måndag.
och på sönd blir det jobb och mer pengar. anki och danni ska passa barnen jätte snällt.

kram



 



 




Kommentarer
Postat av: Anonym

tur för dig att du inte tog med bilden på mig;)

2008-08-23 @ 07:40:26
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0