storhandlat

hejsan

jaha då har man handlat idag var mycket trevlig kom hem med mycket goda saker inget onödigt som det kan bli om man är på maxi handlade för 1880kr brukar handla för typ 2500.
och jessica var ju här med nemo mycket snällt så slapp jag gå dit som jag var på väg att göra när hon ringde och sa att hon kunde komma hit. men vi var borta itre tim var inne på maxi itvå tim har aldrig varit så länge ien mat affär med mikko men var kul att inte stressa. sen på vägen hem stanade vi på baby planet och kollade regnskydd men kostade 329kr och har inte sån bra ekonomi just nu. får ta det nästa månad plus att jag gav min syster sabina en slant som jag var skyldig henne men en slant kvar att ge men vill inte ut öka den mer vill bara bli av med sånt och klara mig själv men är jätte glad att alla ställer upp med dom kan mamma och pappa har oxå ställt upp med lite slantar och resten av familjen med det dom kan i love you. och sen när jag kom hem följde jag med jessica till rådsparken där hon möte sin mamma grupp var där cirka 40min mycket trevligt sen till dagis hämta mina änglar. nu sover dom rena och finna dom har badat och ätit middag nicole har ju sluta att sova på dagis men dom trodde att hon kommer börja göra det sen när hon börjar fullt när hon inte är så van att gå så länge.

men nu ska jag äta kräftor när barnen sover mycket gooooootttttttt.

hörs imorgon.  puss

Kommentarer
Postat av: jessica

hit med lite kräftor;);)

2008-08-20 @ 19:42:41
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0