äntligen är dom hemma

ja nu har min älskade familj kommit hem har längtat efter dom jätte mycket dom kom ifredags var där nästan hela dan kom dit vid 11 och mikko kom och hämtade ss sen vid 16.30 ungefär dom byte julklappar barnen fick jätte mycket fina kläder och jag fick oxå av mamma och pappa lite smink och kläder och av jessica en plånbok. ihelgen hände inte så mycket ganska tråkigt men på söndan var det valp kurs det är kul längtar till nästa vecka. iveckan kommer det typ inte heller hända så mycket nicole och tindra ska på dagis hela veckan och dom ska gå 9-14 men imorgon ska jag kanske åka hem till mina föräldrar och umgås lite. vill oxå verkligen ta tag i körkort så man kan ta sig lite lättare över allt och så går det ju snabbare oxå. mycket man vill sen ska jag på kryssning oxå det ska bli riktigt kul att få klä upp sig lite och få komma iväg helt själv mikko ska ha barnen.

hejsvejs hinner inte skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0