inskolning på dagis

nu har det varit inskolning snart två veckor på dagis så då frågade jag om det var ok om dom kunde vara lediga imorgon när min kära familj kommer hem men det gick helst inte för då kommer det gå så många dagar imellan det hade funkat för nicole men inte för tindra så då får vi köra på imorgon oxå och åka hem till dom efter inskolningen men det går oxå bra såklart men hade velat vara där när dom kliver ur bilen menmen tänkte vara där hela kvällen sen om dom orkar och om barnen orkar. och nu har nemo inte ammat sen igår riktigt skönt förutom att det gör as ont när han inte äter känns som dom skulle spricka hihih. längtar tills vi ska åka utomlands 1april men då missar man min systersons 1års kalas men jag får fira honom riktigt ordentligt när vi kommer hem så att han minns det för alltid lilla jonis. så har min man öppnat firma så får se hur det går då bra hoppas jag menmen. vill gå till huddinge hallen och prova på deras relaxavdelning som är ny har aldrig sätt den men läst om den på en annas blogg hihi. måste gå nu.

hejdå

Kommentarer
Postat av: marie

jasså okej, det var ju skönt så dom inte behöver vänta där på flygplatsen :)

2008-01-17 @ 18:57:10
URL: http://marie88.blogg.se
Postat av: kattis

ja precis då hade dom fått väntat flera timmar så dom kommer hem kl 8 imorgon bitti

2008-01-17 @ 19:00:50
URL: http://capuccino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0