då har man bara två barn till på mån

jaha nu sitter jag här själv nicole sover och nemo somnade precis och mikko och tindra är på väg till finland och ska hälsa på hans bröder. det är ganska skönt att bara ha två barn så imorgon eller på lördag ska jag ta mig till farsta centrum och kolla lite nu behöver man inte vara hemma så att nicole får sova innan man åker nånstans nu kan hon sova ivagnen så ska passa på att göra lite ihelgen typ farsta kanske skärholmen ikea nått ska jag verkligen hitta på iallafall. men idag har jag varit hos sabina och ätit frukost och lunch och även sickan och anna var där anna lärde jag känna när jag var gravid med nicole så vi har känt varandra snart tre år jätte kul så nu är det vår gemensama kompis. sen var jag och hämtade på dagis nicole har börjat kissa ipotta hemma så då skulle vi prova det på dagis oxå men det gjorde hon inte och hon kissade inte på sig heller sen hade hon blöja när hon vilade men hon hade inte kissat i den heller så hon hade inte kissat på hela dan på dagis sen när vi kom hem kissade hon på engång på pottan menmen kul att veta va hihih. nej nu ska jag titta på tvn och bara ta det lungt.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0