måste bli bättre

hej har varit väldigt dålig på att blogga antingen är det för att jag inte har nån lust typ eller för att det inte händer så mycket i mitt liv just nu vet inte vad jag ska göra menmen. ihelgen har vi gjort lite iallafall fredags bara hemma tittade på let`s dance sen på lördan så var vi först i kungenskurva och hämtade våran data som var trasig som är lagad nu sen åkte vi till farsta och tittade runt lite handlade kläder till barnen och en keps till mikko. sen åkte vi tillbaka till kungenskurva och gick in på ikea och handlade nya matstolar till vårat nya köksbord när mikko skruvade ihop dom så sprack en as ireterande men vi orkade inte åka tillbaka så vi fixade dom andra sen var vi bara hemma på kvällen på söndan var vi hemma till typ elva åkte sedan till ikea och byte den stolen och tittade lite köpte nya gardiner till vardagsrumet vart fint. och nu är det måndag igen har varit hos sabina och fikat lite gick och handlade på vägen hem och nu sover barnen men tror nemo håller på att vakna men det var mysigt hos sabina hon börjar få det fint och mysigt. imorgon är det dagis ska säga till att dom ska vara lediga en vecka första veckan i april för då åker vi ju till egypten  ska bli skönt vill bli brun om det går med tre barn men jag hoppas det. håller på att tttat lite på datan om jag hittar nån snygg bikini men hittar ingen kollade när vi var i farsta oxå men det finns ju inte så mycket än är ju inte säsong för bikini nu men letar nån som vet nån sida eller affär där det finns snygga bikinis?? men måste sluta nu nemo har vaknat.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0