tisdag kväll

okej då ska vi se idag har jag lämnat på dagis gick hem och hämtade cappi gick till macken och pumpade däcket på vagnen gick en liten promenad kom hem städade lite och sen drack jag lite te och tittade på tvn sen ringde anki när jag precis skulle gå till ica och efter det till dagis hon undrade om vi ville åka pulka och det ville man så klart eller jag ville så gick jag till dagis frågade nicole och tindra om dom ville åka pulka det ville dom gick till backen han åka en gång så ville dom hem så tråkigt har man kämpat för att ta sig till backen menmen gick hem och anki följde med en stund hon gick hem vid halv fem då åt vi hon ville inte äta här idag. sen badade barnen. måste till centrum på torsdag gå på apoteket och kanske fixa en present tilldanni hon fyller 13 den 31mars tror jag vet vad hon ska få men vill inte skriva det här hon kanske läser. får se vad jag hittar på imorgon skulle vilja åka till farsta oxå men tråkigt att åka själv eller åka med cappi till ängen som inte vart av idag. inte för att jag vill tjata men nu är det bara en vecka kvar till EGYPTEN ska bli så skönt.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0