vilken dag

hejhej
herregud vilken dag gick upp som vanligt vid typ halv sex åt frukost med nicole gick ut med cappi. sen vi åtta somnade nicole och nemo så gick oxå och la mej en stund sov cirka 1timme riktigt skönt. när vi vaknade så gick vi och handlade vart lite i affären och när jag gick där inne kände jag att vagnen vart väldigt trög att köra så tittade då var det typ punka inte kul så ringde min syster och frågade om hon kunde ta nicole så jag kunde gå hem med det jag handlade och gå och pumpa däcket på maken. och när jag kom hem till sabina så var det ingen luft i däcket så då tittade gustav på däcket det slutade med att han åkte två gånger till maken men när han kom hem sista gången trodde vi att det var lagat men nix gick hem var tvungen att gå hem till cappi då möte jag våran granne som var snäll och åkte och köpte nått till däcket så nu är det helt sen skulle hela min underbara familj komma på lite mat jätte mysigt och dom sista gick hem sju så nu ska jag titta på lets dance och bara ta det lungt har varit fullt upp hela dan idag blir nog farsta imorgon med min familj.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0