jippi

godmorgon

läste precis på aftonbladet att lars åkte ut det var på tiden tyckte att han skulle haa åkt ut för längesen men men.
jaha då har man barnen får se om mikko kommer hit och är med dom men det gör väl inget om han inte kommer för min del synd om barnen bara men iallafall om han inte kommer ska vi hem till mina föräldrar blir mysigt.
sen har jag inget planerat.
längtar tills nästa fredag då får jag lön då blire storhandling hoppas bara nån vill passa mina barn får kanske fråga mikko om han kan komma hit en stund. vet inte änns vem jag ska åka med men det är ju en vecka kvar så det är ju lungt.
måste ju även handla födelsedagspresenter till sabina och mamma
och julklappar till
mamma
pappa
sabina
pernilla
veronica
angelica
daniella
och gustav
har ju en hel del kvar men nu ska vi ju fira jul hemma hos sabina och gustav och sen på kvällen med barnens pappa
som det ser ut nu iallafall sen vet man ju inte hur det blir.
med barnens pappa allså.
nu ska jag leka med barnen.

pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0