redan tisdag

hej
då var det tisdag igen eller ja den är ju snart slut oxå herregud vad tiden går fort.
har ju inte skrivit på ett tag men i lördags var vi och kollade på mina syskon när dom hade maskerad hoppning på vår underbara ponnt jos dom vann man skulle hoppa så många hinder som möjligt på 2min och anki och danni var bäst.
efter stallet åkte vi hem till mina föräldrar och firade farsdag för ingen kunde på söndagen.
pappa fick en vinte jacka av alla barnen utom pernilla hon hade köpt choklad.
sen stanade nicole hos mormor och morfar och sov över där.
på söndagen tog jag tindra och nemo bussen till farsta centrum och möte upp familjen där dom skulle handla lite julklappar oså. åkte sedan hem till mor och far vart bjuden på middag hem och barnen badade så dom vart fina inför dagis på måndagen.
sen har det varit jobb och det gamla vanliga nu tittar tindra på pippi och nicole pysslar lite nemo somnade precis han var jätte trött.
jag är oxå ganska seg på kvällarna går ju upp 05.20 på morgonen tidigt va??
på fredag är det lön så då blir det storhandling om nån kan passa mina barn och ihelgen lite present handling mamma och min syster sabina fyller år snart.
men vet precis vad jag ska köpa hihih.
ska pyssla lite med nicole nu ha det bra.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0