1års foto på nemo

tja
då har snart en ny vecka gått  tiden går så fort man blir nästan rädd.
dagen började som dom andra typ gå upp fixa barnen prata med mamma pappa och jessica som jag nästan pratar med varje morgon sen gick vi till dagis med leo och mia. efter det gick mia hem och jag mot tåget mot tullinge där nemo skulle fotas 1års foto som nicole och tindra oxå har, det gick jättebra tror dom blir jätte gulliga har ju inte fått sätt dom ska dit om typ en vecka och välja ut 4st bilder. sen åkte jag hem var hemma vid elva han städa och nemo fick sova jobbigt och fotas hihhi han även titta på våra bästa år.
imorgon blir det centrum med mia fick precis ett sms av henne om vi ville följa med sen ska mikko hämta barnen. då blir det bio på kvällen ser tyvär ut som att det inte blir nått jobb men då blir det kräftskiva på lördag och sova på söndag hinner nog sova lite på lördag oxå ska bli så skönt.
men helgen brukar ju gå så fort så man hinner väl typ inte märka att man inte har några barn men det ska bli skönt har ju haft dom i en månad nu älska såklart mina barn men man blir trött.
nu ska jag snart lägga nemo hörs imorgon tror jag.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0