då var helgen över

hallo
då var det söndag och man är ganska seg efter den trevliga helgen den började ju i fredags när mikko hade varit och hämtat barnen då fixade man sig iordning sen ner till mia vi skulle ju på bio och se patrik 1,5.
när vi kom ut till bilen hade deras bakruta gåt söder men det gick bra dom satte för en kartongbit.
efter den roliga bion gick vi till willys där jag handlade lite mat hem sov typ på lördag vaknade jag vi nio tror jag då över till sabina för skulle kolla overallerna mette hade köpt dom var jätte fina sen skulle vi till farsta hade hoppat in ibilen men då hade dom glömt napp till jonis vände sabina sprang in och mette tittade ut genom dörren hos frisören och frågade varit vi skulle hon och sabina hade typ bestämt att se efter frisören så vi fikade med henne. sen åkte jag och sabina till huddinge sabina handlade skor jag en tröja och lite mat och självklart kräftor till kvällen.
hem lagade lunch åt gick till ica och handlade cigg och hårfärg till mig som sabina skulle hjälpa mig med men så vart det inte för ellinor och erik kom förbi och fikade. sen skulle sabina iväg så gustav fick färga mitt hår och det vart bra sen fixade vi oss tog en varsin öl och en cigg mycket trevligt. flirre kom och hämtade oss mot katthuset där festen började det var väldigt kul många roliga mäniskor vi åkte väl hem vid två. och idag har jag varit en stund med sabina ätit pizza oså mysigt sen har jag sovit och städat barnen kommer imorgon. längtar lite efter dom faktiskt.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0