lång promenad och lite annat

hej hej

idag har jag gjort ganska mycket först som vanligt dagis sen så hade jag bestämt med sagas mamma johanna att vi skulle gå på en promenad så mia och jessica följde med oxå och även mias hund rocky vi hade mycket trevligt var ute en och en halv timme var riktigt skönt kom hem åt lite lunch sen gick jag och mia till centrum för dom ska dela ut gratis dvd film på br så länge lagret räcker men dom hade inte fått in dom än så då tittade vi runt lite gick sedan till dagis och hämtade barnen mia hade tvättstugan så vi var ute med henne och leo var ute typ 40min sen ringde jessica och fråga om vi vill komma till en annan park det gjorde vi såklart och även gustav och jonis var där mycket trevligt. gick hem vid kvart över fyra lagade mat nemo och tindra badade och nicole somnade vid sex typ.
när nemo hade badat klart var han jätte trött gav han välling och la han isängen han somnade på en gång och tindra tittar på pippi.
imorgon har jag inget planerat förutom att jag ska passa wilma för jessica ska jobba så ska hon passa mina barn på fredag när jag ska jobba och då ska jessica lämna barnen till mikko hoppas att han inte blir sur.
nej nu ska jag plocka undan lite här.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0