tisdag

hejsan

då var det tisdag och jag har precis hämtat på dagis.
men när jag hade lämnat på dagis gick jag och mia hem allså leos mamma sen gick vi till centrum hon skulle handla en varsin tröja till leo och razmus som dom ska ha på mån när dom ska fotas dom ska ta kort på samma ställe som vi har tagit kort på barnen och nemo ska ju dit på tor och ta 1års kort.
men jag handlade en mössa till nemo vantar och mössa till nicole och tindra börjar ju bli kallt nu.
åt även lunch ute var riktigt gott det var längesen man gjorde det.
hem sen efter en stund kom pappa och fikade han hade med sig bullar smarrigt.
och om ett tag kommer mikko och hämtar nicole.
imorgon är det inget bestämt bara dagis sen vara hemma och slappa tror jag.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0