onsdag

hejsan

då var det onsdag och barnen har åkt till mikko och kommer hem till mig på måndag igen det är både "skönt " men väldigt tråkigt när dom är borta men ska göra ganska mycket saker när dom är borta ska jobba extra imorgon lördag och söndag plus på fredag ska jag på bio med mia ska se nya beck ska bli kul ska nog även äta middag på heron mia ska bjuda för att jag ska passa hennes barn.
sen på lördag om vi inte jobbar för länge så ska jag hem till jessica och felipe vi ska äta kräftor hoppas på att det blir av har redan köpt mina kräftor det är as gott finns nästan igen godare.
sen fick jag reda på att en kompis är gravid men hon har precis fått reda på det så man vet ju aldrig vad som händer men hoppas ju på det bästa känns som alla får barn.
ska "bli "kul och jobba behöver verkligen pengar.
nicole behöver nya skor och nemo en ny overall mössor och vantar till alla barn sen vill man själv ha massor vill ha nån ny kofta skor smink mm ahahaha mycket man vill ha önskar man vann pengar men inte så lätt att vinna när man aldrig spelar hehehe.
hoppas på att typ tjäna 2000kr ihelgen det skulle sitta fint.
usch och snart ska jag till familje rätten igen hoppas det går igen så som jag vill att han inte får ta barnen mer än vad han har nu plus att jag får julafton och han nyår och tvärtom nästa år.
och vill börja spara pengar till maj nästa år vi åka till thailand och sola och bada barnen skulle nog tycka om det jätte mycket.
sen kan det gärna få ligga en pojkvän ibrevlådan när jag kommer hem ifrån jobbet imorgon hahaha nu börjar det spåra ut ska lägga mig på soffan nu.


pusss

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas verkligen du kommer på lörda, här ska det ätas kräftor!!

2009-08-26 @ 20:44:39
Postat av: Anonym

vill du inte hellre ha en pojkvän i sängen när du kommer hem?

Eller ännu bättre -i köket! :D

2009-08-27 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0