fattar inte varför

hej igen.

fattar inte varför jag inte fixade här hemma under dom två veckorna jag inte hade barnen typ rensa ut i barnens rum även bland kläder handdukar sängkläder mm
typ damma storstäda kök och toa sånt som är lättare när man inte har barn och sånt som man inte ska göra när barnen ser allså rensa deras rum då vill dom ju leka med allt även fast dom inte har lekt med det sen dom typ var små. och nu fyller ju nemo två snart så nu behöver man inte ha "bebis saker " framme.
sen skulle jag behöva göra ramar så man kan få upp dagis fotorna nånstans tror att dom ska hänga över barnens sängar.
funderar även på att köpa en mindre säng så nemo kan få de rumet jag har då kan möblera om bättre så dom kan få in nåt annat på rumen som typ när tindra fyller år vill jag köpa ett " kök" till henne när vi var hemma hos thea stog hon vi köket typ från det vi kom tills vi gick heheheh.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0