heldag idag oxå

hejhopp

nu kom jag precis hem vaknade typ halv nio i morse städade lite gick till affären ringde mamma som va ilokalen gick dit pappa och jonis var där oxå hjälpte till lite åkte till fullersta och skulle kolla om en affär var öppen det var den inte åkte till lena och bosse och fikade lite hem duscha gick ner till mia som fyller 30 idag fikade där när alla hade gått så beställde vi mat får resturangen borta vid biblioteket det vart riktigt gott.
mia och matte är trevliga och mias mamma och pappa var där oxå dom är gulliga.
imorgon är det jobb igen får se hur länge man får jobba nu innan nån blir sjuk men då har mikko sagt att han ska ha barnen.
hoppas på att han kan det då.
är typ mer trött nu än när man jobbar. mamma undrade om jag ville komma till lokalen men tror inte jag orkar är as trött.
vet inte hur jag ska orka jobba imorgon skulle va skönt att typ vara ledig 1vecka antingen utan barn eller att man lämnar dom på dagis sen hem och sova hehehe.
men dagarna går ju fort så snart är det ju helg igen då är det inte långt kvar till en rolig sak.
nu ska jag slappa.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0