jobb jobb jobb

hejsan

då var det lördag morgon väntar på att pappa ska komma och hämta mig vi ska åka och jobba inte så kul är as trött men det blir roligt när pengarna kommer.
men igår efter jobbet åkte jag hem hämtade min plånbok gick till lokalen tog en fika med mamma och lena, sen fick jag åka med lena till cenr´trum skulle möta sabina där vi skulle handla lite tacos vi skulle ha det lite mysigt med familjen vi syskon plus mamma och pappa jessica kunde inte va med hon jobbade.
sen färgade även virre mitt hår ska bli blond igen har så svårt att bestäma mig vad jag vill ha för färg men nu till sommaren vill jag nog vara blond.
barnen är hos mikko kommer hem på måndag jag saknar dom så tomt när dom är borta.
har även hunit storhandlat fick åka med mia och handla så snällt hon är en underbar vän alltid glad och posetiv.
nej nu ska jag fixa lite här innan pappa kommer ha en bra lördag.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0