söndag

hejsan

då var det söndag och jag är as trött nicole vaknade 03.45 fast hon vaknade 04.30 igår och var vaken hela dan fram till 18.00 hur orkar hon???
men men sen vaknade tindra och nemo runt 04.45 tyvär dom kunde ju inte sova så som nicole höll på och dom somnade ännu senare än nicole runt 19.00 tror jag.
igår var vi iparken en stund på morgonen i lagade lunch och tindra och nemo sov sen ut igen barnen lekte med leo en stund sen gick vi till lokalen där mamma jobbade och sabina var även där.
åkte sedan hem till mamma där vi grillade korv och åt kräftor smarrigt var det. tack världens bästa mamma och mormor.
barnen tyckte det var gott oxå hihhihi.
idag är det inte så fint väder får se vad som händer nemo sover redan "middag" han har sovit en time snart stackarn att han inte kan få sova på morgonen plus att jag kommer ju inte kunna sova sen om nicole och tindra kommer somna snyft.
och imorgon är det jobb igen och nästa helg är jag barn ledig har inte planerat nåt än ganska skönt hoppas det blir fint väder då oxå så man kan sola.
nu ska jag dricka en kopp kaffe till och hoppas på att bli lite piggare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0