trött

godmorgon

då var det söndag morgon och barnen leker fattar inte hur dom orkar men men ska berätta vad jag har gjort ihelgen eller ja ifredags jobbade jag hade sån tur när jag skulle hem att mamma var i farsta centrum så jag fick åka med henne hem vi plockade upp danni hemma hon skulle vara barnvakt till mina barn jag skulle på personalfest jag åkte hemifrån 16.45 möte min jobbar kompis och hennes man istan.
där åt vi middag och dansade hade trevligt fick åka med en annan jobbar kompis hennes man körde vi åkte runt 22.30 då gick danni och hennes kompis hem jag somnade typ på engång man hade ju varit vaken sen 05.30 på morgonen. sen på lördan vaknade nicole och tindra 04.00 typ nemo 1tim senare dom åt frukost badade och bråkade. vid 08.15 kom mia och razmus upp en stund dom skulle till centrum och jag skulle träffa anna och thea vi skulle till rådsparken vi hade fika med oss det var trevligt är så lätt att vara med anna tycker jag.
sen skulle vi hem och anna frågade om hon fick följa med hem och det var ju kul att hon ville dom var här typ 1tim.
efter det lagade jag mat nicole fick måla så hon inte skulle sova tindra somnade cirka 30min på soffan sen fick hon inte sova längre.
men alla somnade vid 18.oo tror jag det var skönt jag var as trött är det fortfarande. och ihelgen som kommer blir det jobb oxå både tors lörd och söndag. sen längtar jag till 6juni då är det shopping som gäller med mia istan ska bli kul hoppas på fint väder.
nu ska jag leka med mina barn.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0