hemma igen

godmorgon

då var det tisdag har precis varit och lämnat nicole och tindra är hemma med nemo som har ögoninflamation inte kul dom har haft det hela helgen men isöndag så tog vi tag i att gå till läkaren och fixa salva så nicole och tindra vart friska snabbt men det hade nog inte hunit bryta ut helt på dom som på nemo men så jäkla jobbigt och pinsamt att va hemma två av mina veckor i sträck.
men i helgen har det varit mys på fredan efter jobbet va jag och virre ifarsta och handlade present till sabina och jag handlade till mamma.
sen åkte jag med till basv vi va hos lena och fika sen åkte vi till länna mamma skulle köpa lite till dannis rum dom ska ju måla om alla rum vita
sen på kvällen gick vi till thai vid coop och åt middag där och typ firade mamma lite det var jag mamma pappa virre och anki det va mys sen sov jag där.
på lördan körde pappa hem mig när han skulle till lokalen fikade lite hos mia och matte sen kom natta och ithilien dom hämtade upp mig så åkte vi till skärholmen natta tittade på kläder som hon skulle ha på kvällen dom skulle åka på kryssning och fira ithilien.
vart bjuden på lunch i skärholmen jätte snällt.
sen åkte vi hem till natta dom har ju flyttat men bara tillfälligt tills dom hittar nåt dom kan köpa.
sen körde dom hem mig vid fem tiden jag va bara hemma och tog det lungt på söndan skulle vi ju fira mamma och sabina gick dit tidigare och då infomerade mikko mig att nemo inte hade blivit frisk suck så han lämnade barnen på basv efter vi hade varit hos läkaren vi fick en jätte god pasta sallad och glass mysig söndag.
igår måndag vart det massa spring ute va tvungen och fixa alla papper så jag kanske kan få försörningsstöd och idag blir det bara mys hemma med nemo.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0