fredag

hejsan

då var det äntligen fredag idag har jag jobbat som vanligt fick åka bil hem idag så skönt åkte med en "jobbar" kompis sen när jag kom hem städade jag snabbt och byte om gick sedan till kyrkan ska få lite hjälp där ekonomiskt så kommer få pengar om cirka 3veckor men vet inte hur mycket jag får men blir glad för typ 100kr behöver varenda öre.
sen hämtade jag på dagis gick hem när vi skulle gå in i hissen så trycker tindra på våning 2 och jag trök direkt på våran våning sen klev vi av gick till våran dör men gick inte och öppna ringde mamma och berätta hon ba vadå går inte och öppna ja nyckeln funkar inte hon ville ha min lägenhets nr och adress hon skulle ringa wallenstam så tänkte jag går ner till mia så länge då märkte jag att jag var på fel våning hahahahahah hade liksom stått och dragit i nån annas dörr pinsamt.
men sen har vi bara ätit mat och ätit lite fredags godis nu ska barnen snart sova då ska jag kolla på idol.
imorgon ska jag passa wilma när jessica och felipe ska på återbesök med elliot och viggo. sen blir det en liten tripp till nån skog med sabina och jonis men det blir på dan efter lunchen.

kram

Kommentarer
Postat av: Pillis

haha smartis kattis :D:D

2009-09-27 @ 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0