hej

hejsan

då var det redan tisdag igen tiden går så fort man blir ju nästan rädd men nu ska jag berätta lite om helgen på fredan var jag ju i kyrkan och pratade om ekonomiskt stöd ju sen hämtade jag ju barnen har ju redan berättat lite om fredan i förra inlägget.
sen på lördan passade jag ju wilma sen gick vi till skogen med sabina och jonis det var mysigt vi hade lite fika med oss när vi kom hem så vart det middag och nattinatti för barnen dom var trötta. ;-)
sen på söndan fick jag ett sms typ vi 7 på morgonen då hade även mia och hennes barn vaknat så vi bestämde oss för att gå till rådsparken vi nio så dit gick vi var dar till halv elva hem lagade lunch och sov en stund sen åkte mias son leo på kalas då kom mia och razmus upp en stund och lekte och vi pratade om våran tjejkväll krogen kväll vad vi ska äta och jag vill färga håret tills dess men vet inte vilken färg blond eller mörkbrunt.
sen när vi hade lekt klart så var det dax för middag och tvätta barn innan dagis sen har dagarna gått fort redan tisdag herregud nu är det bara snart 3veckor kvar tills vi ska gå ut vill shoppa nåt nytt och ha på mig oxå får åka en sväng till farsta och titta på gina tycker om deras kläder :-)
nu ska jag lägga barnen.
 
puss
















Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta, älskar er allihopa :)<3

2009-09-29 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0