godmorgon

hej

Då var det måndag igen jag är as trött jobbade ju hela dagen igår från 8-17.30 men pengar blire måste jobba typ jämnt när det finns jobb tills det börjar bli lite bättre men pengar men men.
idag är det ju jobb igen sen ska jag hem och hämta världens bästa barn på dagis när jag var och storhandlade så köpte mamma pussel till barnen dom fick även det i julklapp 2gånger 20 bitars och det klarar dom hur lätt som helst fast båda ligger blandade i samma burk och nu köpte mamma 40 bitars får se hur det går :-)
sen köpte jag 2års present till wilma hon fyller den sista jan tiden går så fort va ju inte så längesen jessica ringde från förlossningen.
och tänka att nicole fyller 5 tindra 4 och nemo 3 känns som jag födde alla igår ;-)
nej nu ska jag borsta tänderna oså och snart gå till bussen.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0